راه های طبیعی برای کاهش سطوح بالای کراتینین بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های طبیعی برای کاهش سطوح بالای کراتینین بدون دیالیز

علاوه بر دیالیز، راه های طبیعی برای کاهش سطوح بالای creatininañes یک واقعیت است که هیچ بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می خواهد یک تجربه دیالیز یا پیوند کلیه وجود دارد. خوشبختانه، آنها هنوز هم گزینه های دیگر.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند یکی از راه های طبیعی برای کاهش سطوح بالای کراتینین. این است که با تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه، یعنی انجام کلیه کار دوباره، سطح کراتینین کاهش نه به طور مستقیم انجام می شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy توسعه های جدید از روش های درمانی از طب چینی است، آن است که از خارج استفاده می شود. با توجه به شرایط واقعی از بیماران، کارشناسان را به راست انواع گیاهان دارویی چینی را انتخاب کنید و سپس آنها را پردازش کند. در مرحله بعد، متهمان خواهد بود موضوع را به پشت پایین تر از بیماران. دستگاه اسمز کمک می کند تا دارایی های ملموس برای رفتن به طور مستقیم به کلیه ها از طریق پوست و نفوذ کانال های بازی نقش به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، تخریب، گسترش عروق خونی، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج تکثیر DNA از سلول های کلیه ها آسیب دیده، بنابراین بهبود کارکرد کلیه به تدریج. در این صورت، سطح کراتینین به طور طبیعی کاهش می یابد. علاوه بر این، طب میکرو چینی Osmotherapy است که معمولا در کلینیک مورد استفاده برای کمک به بیماران با اجتناب از دیالیز کلیوی یا کاهش بار دیالیز.

انما درمان راه های طبیعی دیگر برای کاهش سطوح بالای کراتینین است.عصاره از طب سنتی چینی در یک اثر مسهل، تنقیه احتباس بالا، زی جز در روده واقعی ابر سم بد.

پختن دارو چینی با عملکرد مسهل و استفاده از انما احتباس بالا برای خالی کردن عوامل بیماری زا از مه سمی است. تخلیه عوامل بیماری زا در کدورت از سم با دولت رکتوم، صاف چی کونگ و نزولی چی کدر و بازگرداندن عملکرد طحال و معده به منظور بالا بردن شفاف. پس از درمان، علاوه بر سطح کراتینین بالا به طور طبیعی دیگر اثرات کوتاه مدت کاهش می تواند شامل هر سلیقه آمونیاک در دهان، برطرف و خارش پوست، بهبود اشتها، رفع کم خونی، افزایش ادرار.

سوال در مورد این راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا؟ اگر چنین استقبال یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com به ما ترک، ما خوشحال به شما کمک کند کسب اطلاعات بیشتر می باشد.

 





:: برچسب‌ها: کراتینین بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: